.......................................

Hej!
Nu tänkte ja ta o uppdatera lite här..sitter i skolan o borde lyssna egentligen..har otroligt ont i huvudet!!=/ som igår..
anyway så blev ja väckt av ett skumt sms av nån som tänkt på mig väldigt länge..ja fattade ingenting! tror jag var fel Moa..men men..:p ska plugga som fan idag..orkar inte men måste ta tag i mitt liv,haha de där lät ju dramatiskt;) men måste satsa max nu..! inge mera jobbande i veckan för mig,bara plugg o träning!
Jag o L satt o snacka igår om att vi iaf tar oss för nåt i livet, till skillnad från många andra som bara klagar över sin situation..ja menar,livet är inte lätt,man måste ge för att få nåt..satsa för at vinna...och prioriterar man annat så kan de bli svårt att ta sig någonstans..man måste ta sig i kragen själv.. =) o ja tar mig hårt där nu,i kragen alltså;p
ska springa o shoppa lite efter denna lektion,så kan ja vara nöjd o glad o börja plugga på bibblan sen!
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0