.........

Nu ska ja strax gå o lägga mig här.. har haft en grå dag men förmiddagen/lunchen va bra när ja o M käka ute på kakas uteservering!=)
blev att äta hemma hos mina föräldrar idag då M e på fotbollshuliganmatch i sthlm.. sen håller ja på me min pappas present...komemr bli så bra..tyvärr kan ja inte skriva här vad de är,men kanske senare,vem vet.. men de kommer bli ruskigt bra!=D
haha såg på nåns blogg att man kunde göra sig själv som en south park figur.. ja gjorde helt fel o hade inte sparat hela bilden men här får ni en inblick hur ja skulle sett ut om ja var en figur därifrån..;P

i morgon blire skola och plugg o träning.. ska bli skönt.. som ni kanske listat ut så gillar ja torsdagar otroligt mkt..kan inte förklara varför,kanske för att de känns som att helgen e på ingång.. ska ner på stan i morgon o köpa lite pressys också kanske.. eller om de blir i helgen.. ska iaf på kalas på kvällen i morgon,M:s pappas sambo fyller..måste hinna se lyxfällan innan bara,haha..lilla nörden jag är!=P
M har spanat ut en bil till oss tydligen, som han så fint uttryckte de, men Moa tänk när vi blir 3 och då mååååste man ha en stoor bil..haha vi som inte ens planerat så långt o ja vill inte ha barn nu.. haha, han vill bara ha en fet bil att tuffa runt i..killar o bilar alltså;) fattar inte riktigt grymheten i de..menmen.. killar fattar ju inte grejen me skor så de är väl för mkt begärt att vi ska förstå åt motsatt håll.. nu ska ja gå o lägga mej o läsa sofis mode! Hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0