29Mars!

Jag står i köket me datorn o lyssnar på ett band som ja blev tipsad om igår som påminde om Moa musik sa han..=) o jag kan säga en sak, jag e fast! jag kommer nog hålla mig till mina mystiska syntiga ljud,för de är så himla jag..eller nåt?=P
iaf om nån e intreserad så lyssna på Pendulum och låten the tempest och fasten your seatbealst! grymt bra! =)
Var ute på tuna parken en sväng o skulle köpa little black dress men den fanns bara i xs kvar! fan! ska kolla i morgon på stan efter jobbet beroende hur ful ja känner mig efter sjukan..haha..fåfänga;) ska iaf hämta saker från skolan! o på kvällen blire najs.. vi ska hem till Sofie som just slutat plugga o fira lite me lite party ! super kul! M åker ju iväg i helgen så jag har FF hemma! hahaha så klockrent..!! (Okej interna skämt blir aldrig roliga när man ska berätta dom.. kanske därför de är just INTERNT och när man skriver är de inge kul o läsa) smart drag där Moa!
Nu kommer mitt hjärta hem! har inte tid med er;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0