...........................

Hej!
Jag känner mig mäktigt stolt över mig själv just nu då jag har lyckats göra massa grejer på kort tid i skolan.. lämnade in litteraturen igår..haft redovisning idag o ska få veta mitt betyg strax..sen skicka in den sista uppgiften,har bara en liten grej kvar på den som ja inte förstod..så de "enda" jag har kvar är prov på fredag,ett tal o de sista vg frågorna..sen e ja klar! aldrig mera komvux,haha..kanske de blir..man vet ju aldrig!=P
Jag ska iaf ha en kreativ dag me plugg,träning med Ida och desperate housewifes kl 21!

Blev en kort o tråkig blogg..ska snart börja skriva om annat än skolan..men just nu är de den som fyller ut mina timmar om dagarna.=/
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0