..........

Hej! sitter här o ska börja plugga.. har vart inne i stan o skulle hämta lite grejor som hade blivit helt fel så dom får göra om de,eller trycka om de.. så ska in igen vid 16.
jobbigt att ha de där avgörande provet på fredag.. jag har en känsla av att de inte kommer gå nå bra.. positivt tänkande! jaa!!
köpte ett par byxor o skor igår,eller ja fick dom rättare sagt av min snälla mamma.. ett par byxor ja jagat o som e slut nästan överallt.. de sånadär sköna slappa beiga som man ska vika upp.. svårt att förklara..men dom e grymt snygga o väldigt mode..vadå nörd som bryr sig så mkt..=P men så ere.. blev ett par vita "slip in" från skopunkten för 249kr också..
Blev bjuden på lunch idag av min söta sambo som passade på att klaga på att ja aldrig tvättar min bil o nu är den typ gul/brun/grå istället för blå..haha.. ja ska tvätta den!!!!!!!!!!=p

Nu ska ja sätta mig med böckerna här!!

Bild från i lördags på Emmys inflyttningsfest/fira Norge fest..=)

image114

Jag,Bonnie,Emmy och Madde!

hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0