....

Jippi, snackade me M o han ska ut o handla skor och så ska vi fika lite o så.. kanoners! denna fredag kan bli riktigt mysig!
tänkte på de, jag är snart 21 år och har i hela mitt liv varit nagelbitare.. vad som fick mig att sluta kanske hjälper nån annan?
*Hitta nåt annat att pilla på,ja menar många ggr så är de bara en ful ovana att ha nåt att "göra"
* Jag såg ett helt underbart nagellack o då måste man ju ha långa naglar för att de ska se snyggt ut.
*tänk på vart händerna har varit, vad man tagit i, de är riktigt sunkigt att ha händerna i mun om man tänker på alla baciller!
haha,lite tips på vägen till er som ska sluta..;)
Har inte gjort nåt vettigt, kikat på tv o pluggat lite,pratade me min Em,saknar henne!.. men de har vart otroligt skönt att göra ingenting också..haha.. somna lite o soffan också;)
nu ska jag röjja här hemma o sen kommer snart Martin hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0