gårdagen..

Haha.. jag låg i soffan me mjukisbyxor,lockigt hår o ett linne o vänta på Martin igår vid 21 tiden o när han kommer hem så säger han att han vill göra nåt me mig..ja börjar göra mig i ordning,sen snackar vi med P o M som tydligen festar, ja ringer M sen o hon säger: jaaa kom hit,vi spelar ölspelet.. sagt o gjort..vi drog dit där M tvingar i mig vin..(okej tvingar var väl fel ord..ja har ju en egen vilja..haha..:P) o sen stod man utanför Harrys o skulle in.. vi hängde av oss o sen börja vi tjejer shaka loss..Ja,Madde,Emmy o Jani ägde dansgolvet..haha..:P
sen vidare vid 02 tiden till kebabhuset.. sen upp till M o P..vi tjejor betsämde att i morgon ska vi ha tjejkväll..alltså idag.. med massa snack,laga mat o så.. killarna ska ju iväg o glo hockey så vad är mera passande att ha tjejmys då?!=) kuul lördag! ska ner på stan snart o beställa trådlöst internet o handla ögonskugga o fika..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0