Hallååå

Efter min lektion gick jag till HM o hittade ett par byxor som va skit snygga.. de inhandlades och vid kassan så hade de värsta lådan me nedsatta nagellack från isadora i sommarfärger för bara 39kr.. och *sträcker på sig* eftersom ja lyckats spara ut mina naglar nu så köpte ja naturligtvis ett nagellack också.. nr 116 isadora, happy pink eller va de stod.. skiiiiit fräsch!!=) funderar starkt på att köpa ett till.. hahah, köp beroende ja är!:P

ja pluggade eller försökte ska tilläggas på bibblan fram till lunch, käkade mat me min kära pappa som bjöd mig! sen vidare hem o somna i soffan en halvtimma,har varit igång sen hela eftermiddagen(tog paus nu) och pluggar sam.. inte så värst intressant faktiskt.. eller,de är intressant men under en annan press som ja har just nu.. men de blir nog bra.. bara o fortsätta!!
Nu väntar ja på min  mamma som ska komma hit o lämna lite grejor! blir bara en lugn kväll utan träning idag, ja vill fan inte gå på combaten mera.. ska lägga in simmningen här ist.. men inte idag..vad lat jag är!! usch!! ska ta en prommis senare med M om han orkar.. sen blire lite desperate housewifes på de och en skål soppa!
Så nu har ni full koll på mig hela denna tisdag!
Heeeeeeejdåååååååååååååååååååååååå!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0