Jupps..

Hellu! sitter på skolan och skriver om förvaltningsdomstolarna.. vårat internet kopplades ju bort idag för vi ville inte ha tele2 längre såja åkte iväg o skaffade mobilt bredband,men fick inte igång det..tekniska jag o 3 samtal till kundservice..haha.. jag blir galen på teknik,älskar bekvämligheten men hatar sladdar o skit som inte vill fungera..=p
Får ju bättre lön än väntat, trodde de skulle va mindre som ja alltid tror..men men..landstinget är inte så dumt..hehe..
Grymt jobbigt att ja har kvar samhällen.. men de är bara o bita i de sura äpplet o göra det!
Blir intensiv plugga nu i 3 dagar,sen är ja klar! eller rättare sagt, jag har bara till onsdag på mig! Usch fyfan o blääää!!
Måste handla lite smink också.. får se om ja gör de i morgon eller senare idag.. ska ringa H sen o fika..=)
Aja.. talk to ya later, maybe! (Om ja får igång skiten!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0