med vinden i håret..eller nåt sånt.

Hej o godmorgon alla bloggläsare!
Jag har faktiskt varit uppe i snart en timma,jieess du hörde rätt..=)
Iaf så blev de en promenad med Ida igår o med hennes doggy..blev även en glass igår,ångrar de idag men skiiit samma,ja ska ta tag i min kropp!:P
Jag har iaf pluggat på riktigt duktigt enligt mig själv, jag mejlade in massa igår iaf..känndes bra.. ska fortsätta idag efter ja gjort klart hela sidan.. så ska strax in o duscha o fixa till mig,sen blire bibblan me nya brallorna på!=)
funderar på att inhandla ett par solglasögon också  på HM som ja såg igår..ja har ju egentligen 2 par men får helt djupa märken av dom..inte så snyggt,alltså efter bara några min så har ja ett långt märke under ögonen av dom! såå ja, de är faktiskt nödvändigt att köpa nya! sådeså;)
Blev helt glad i morse när ja blev väckt av M som sa att alice in videoland va på nyhetsmorgon, dom ska ju släppa nya plattan idag?! o så spela dom en ny låt, skiiiiiit bra!! måste köpa den skivan!!
nej nu ska ja dricka upp mitt the, läsa lite bloggar som ja följer o sen blire iväg o plugga!
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0