Minnen..

sitter här o vårlpumpar alice in videlands nya hit shes a machine.. åhh så braa!!=D måste ha skivan..
de får mig att tänka på när ja såg dom live.. och att ja va på arvika festivalen.. som för mig till minnen till gamla festival minnen.. första gången var 2003 o de var augustibuller me ett X,hans vänner o sen kom 2 gamla vänner dit också..dock inga ja håller kontakten me idag..anyhow, har varit med på endel roliga festivaler i mina dagar,sammanlagt är de 6-7st jag besökt..augustibuller och arvikafestivalen..man saknar ibland dom där dagarna, när man bara kunde släppa loss,skita i morgondagen o festa som ett as o skita i att sminket rann o att man hade lera på hela jeansen..de var så lätt då..så mycke roliga minnen, endel jobbiga också..som när ja va påväg från badet o känner feta smärtan på benet o ja har blivit getingstucken o en kompis bar mig hela vägen upp till sjukhustältet..(låter kanske inte så farligt men ja kände hur benet bara vek sig typ.) sen hade vi haft inbrott i tältet o alla mina grejor var utspridda över hela området kändes de som.. fick gå o samla ihop allt.. hej en strumpa där.. trosor där..mina sminkgrejor o allt..konstigt nog var plånboken inte stulen o alla pengar fanns i,aja orkar inte berätta om alla tråkigheter..fokusera på de positiva.. har haft allra roligast med Emelie, vi har hängt ihop typ hela tiden o skrattat oss igenom många dagar på festivaler!dansa gjorde vi,fulla blev vi,ramlade gjorde vi,såg många band vi velat sett länge osv... längtar tillbaka,men endå är ja nöjd me hur ja har de nu..ja menar, de är rätt ofräscht att duscha en gång på ca 4 dagar..ja har insett de nu,hahah..skämt åsido.. men ja ska fortsätta o plugga nu.. en liten parantes såhär på en måndags eftermiddag, den bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0