Onsdag den 28Maj kl 11:35

svårt att komma på rubriker? ehh ja!
Hej på er läsare! här sitter jag som en o annan rugguggla o har vart uppe väldigt länge! blev väckt för M skulle till gymmet så han tvinga upp moi också vilket var skönt.. då kunde ja slappa me frukosten o sen börja ta tag i de sista!
Min redovisning gick faktiskt riktigt bra igår,tittade knappt i manuskriptet eller så.. hade ögonkontakt o tog pauser så alla hängde med..o de gillar ju de som bedömmer har ja fått för mig?
Blev o träffa Ida o Lizzy igår o skvallra lite,alltid kul, vi ses inte så värst ofta förutom i samband me träningen så har alltid massor att säga! haha.. fick man sitt skvallerprat överstökat,slipper man undra;) sen åkte ja hem o glodde tv hela kvällen,mejlade lite uppgifter... idag fick ja svar på mitt samprov som ja trodde hade gått åt helvete, men så hade ja fått svar o hade fått ett VG!!! blev så himla glad!!=) Nu känns de lite lättare att skriva de sista på uppgifterna ja ska mejla senare idag, känns som om ja fick "nya tag"..galet bra!
De bästa är att ja lyckas me mina små projekt, även fast de inte händer så mkt spännande i mitt liv just nu så är de på g o de känns ruskigt roligt att ja lyckas uppfylla o visa för mig själv att ja banne mig kan om jag vill o jag vill inget hellre än de just nu!!=D

Har setat hela veckan + förra veckan med the voice på i bakgrunden när ja pluggat.. snacka om att bytt musiksmak nästan helt..? Lyssnar helst på de eller på Takida som e tvärtemot synthpoppen ja höll mig till förut! jaja, så ere me den saken!!
Nu ska ja börja laga lite lunch.. får se vad för studentliknande mat de blir idag då frysen o kylen e nästan tom.. vi ska åka o handla mat när ja e klar me skoluppgifterna vilket innebär ikväll så får vill bli nudlar eller pasta me sås..aptitretande!;P
Ska även shoppa klänning/topp/kjol till min pappas födelsedag så ja har nåt fint på mig o sen till studenten! med andra ord, I need to shoppa muco kläder.. okej.. ni känner mig, jag vill shoppa, har ett liiitet begär efter nya kläder ja suktat efter!! får se om de hinns med i helgen! Byeeeee!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0