partyraggstil?

har kollat på sanningens ögonblick på datan då hon som va med sa att hon hade partyraggstil eller nåt liknande..haha aldrig hört men de finns nog nåt som heter så.. likaså femitvåragget..haha.=P
ja däcka framför tv förut,underbart! men nu e ja pigg o glad igen.. har jobbat idag.. o måste berätta om en kul sak som hände mig i hissen på väg ner från en avdelning.. samtalet var mellan mig o en invandrarkvinna på mitt jobb,vill inte nämna namn men de var gulligt o roligt då hon bröt o ville ge mig en komplimang??
Hon: Moååaa,ja kan fråga dig privat sak,ja?
Jag: Javisst.. (gulp..vad har ja gjort nu då..tänkte jag)
Hon: du har bantat micke micke..
Jag: Njaee?
Hon: jo i vinter du hade lite här..demonstrerar händerna vid magen..
Jag: joo jag har nog gått ner lite grann..men jag har inte bantat direkt..
Hon: din mage..de finns inte!!
Jag: hahaha..ahh men tack..=D
Hon: vilken diet? du kan ge mig?? (skrattar)
Jag: (skrattar) o tipsar henne om att plocka bort mycke kolhydrater som jag gjort..

Hehe, ja ibland kan man faktiskt dra på smilbanden på jobbet med:P

Ikväll blire lugna gatan här hemma, vi ska kolla på talang o gosa lite bara.. äta mörk choklad o sova..kanske en beck film i sängen..vi får se.. anyhow, uppdaterar senare eller i morgon om ja får tid!!
Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0