Publish me?

Hmm skumt.. vad är nu detta.. men men..de löser sig väl.. men ja fattade ingenting nyss..;)

Idag har jag haft mitt prov, de gick väl okej.. men ja förväntar mig inte så högt..=/
I helgen ska jag o martin hade mys me 2 inbokade middagar och myskväll i morgon me H o M..=) ikväll vet jag inte vad som händer..ta de lugnt.. behöver plugga känner jag.. så ja kan prestera bra på tisdag!  i morgon ska ja även iväg o träna me I och även på söndag kör vi ett pass.. skönt.. behöver komma igång o prioritera kroppen mera! har ju slarvat massa! o de syns!=/

Har hittat en skit bra blogg.. love it! http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.753865

haha igår när ja tog motorvägen hem så var de en skylt ja aldrig sett där de stod typ "välkommen till Eskilstuna" och under stod en fyndig slogan,som så många andra städer har o under våran stod de, "Den friastaden" eller nåt sånt..hmm...skum slogan,vadå fria staden..för vem?=p hehe..man ska inte förstå allt.

Funderar på att ta en minishopping senare..Martin behöver ju endå ut till tuna park o handla arbetsskor.. men han kommer säkert inte vilja,ska tvinga han!

o här kommer en mini tjuvtittning..haha.. gör ju då inget om nån skulle säga va de är ja håller på med, ja blir inte ledsen.. men anledningen är för att ja ville att de skulle gå bra igår o de gjorde de.. sannerligen! de säger ja då!=)



Nu ska ja kika på tv o plugga gör ja sen! Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0