sådärja..

Hej alla läsare!
Igår var en bra lördag som bestod av vårloppan i parken zoo..middag hos släkten i strängnes..sen på kvällen var vi hos M´s sis o spelade nintendo wii o hade myskväll bara..
Idag var vi ut i sundbyholm o käka glass o gick en promenix..var ju nån sundbyholmsdag eller vad de var idag..=p sitter hemma o pluggar i de fina vädret o min baby är ute på hans pappas land o lapar sol o ja sitter instägd bakom fönsterrutorna framför en dataskärm..inte så kul.. men snart ska ja göra mig i ordning, vi ska bli utbjudna på middag vid 16tiden=) ska bli trevlans.. sen blire bara plugg o tvmys hemma? vi får se.. ska plugga klart massa grejor fram till onsdag sen är ja klar på dumvux o redo för nya tag!haha..=) mitt projekt ska då handla om min kropp som ja ständigt tjatar om, måste få pli på den.. går ju inte att gå runt såhär i sommar..;P låter som ja e värsta fettot.. vilket ja känner mig stundvis som! men då kommer denna blogg handla om de istället o lite annat gagg om mitt liv!
fixa mobilt bredband i veckan då, storhandla då,tvätta då,träna då, umgås me människor ja tycker om då,kika på lite filmer ja velat sett då,äta nyttigt mestadels av tiden..
aja.. hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0