Snabbis!

Nu ska jag göra i ordning jordgubbarna jag har fått av mamma.. så himla glad att dom börjat sälja,de är ju snart sommar o den smaken av en nyplockad jordgubbe direkt ifrån kvisten/plantan?! är ju de godaste som en tunga kan nudda! dessa är ju kanske inte svenska men luktar helt underbart! ska bara trycka i mig hela skiten..tänker ha dom för mig själv också,M hinner nog inte komma hem förrän alla e slut..*moahahaha* elak jag e..men vadå,dom var ju till mig?;)
Har pluggat hela dagen lång, åkte ifrån stan vid 18tiden ¨så fick mkt gjort.. men man panikar ju alltid lite extra när de är ett prov som e omfattande! jaja,ja gör mitt bästa..ska läsa lite till när martin ska kolla på hockey..sen blire desperate housewifes på webben.. såg ju bara snuttar av programmet då vi hade Martins syster här o då kunde ja inte sitta lika klistrad som ja annars brukar göra..under största möjliga tyyyystnad!!..;p


Fick ju en glädjande nyhet som ja inte tänker skriva här men mina nära vänner ska få veta när man träffar dom.. så himla glaaad jag är!=)  + att ja har världens gulligaste pojkvän som ställer upp i vått o torrt! My love!

Nee nu ska ja diska o sätta på mig mjukisbyxor!hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0