Söndag 18 Maj kl:23.52

Japp,så var denna helgen gjord...gårdagen va super bra.. jag o Madde var lite sega i starten efter maten..så vi kom väl dit vid halv 10 kanske? sen åkte vi vidare till en annan bekant till mig o vän till henne, spelade biljard då han hade i sin lägenhet på bottenplan värsta många rummen, var som en lokal nästan me ett vardagsrum me flipperspel,bioduk,biljardbord..även bastu,dusch o sånt.. ahh svårt att förklara men de va väldans trevligt! kom hem halv 4 i morse.. sov o gick upp vid halv 12 kanske..åkte direkt ut till mamma o pappa,tur att man har bil,går så mkt smidigare me allt.. ja lånade skrivaren o kartböcker o massa skit.. sen plugga ja där till 15 tiden, drog in till gympozz o gick på jamen, fick fan in de flesta stegen idag,de kändes kul..men ja kände mig helt stel i andra halvan..men men.. sen hem o städa.. sen plugga.. sen kom älsko hem o vi åt mat..sen pluggade jag o han glodde tv..sen blev de konsum för lite godihandlande,film(som va skit) o nu sitter jag här,pratar lite på msn.. Nu fick ni en lång utläggning i detalj va jag har haft för mig i helgen!
I morgon: plugga,boka biljett,lämna litteraturen,göra pp press o kalkyl(som ja skrivit i varje inlägg nu..men i morgon ska ja ta mig i kragen o göra de!)
får se om vi tar simmningen i morgon,jag o Ida..

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0