Suttonde maj!

Japp,idag är de suttonde maj..norges national dag! grattis!=p

Provet gick faktiskt bra imorse, haha..när ja satt där så lossnade det bara och ja skulle behövt plugga idag men ja åkte ut till tuna park o unnade mig lite shopping..skulle vilja köpa en fotlänk,de får ja göra senare i veckan.. men blev lite grejs till ikväll.. ska ju på inflyttningsfest. De är dresscode också: rött,vitt o blått.. så för min del blir de vitt linne, röda naglar,stora blå örhängen,vitt smalt diadem,och rött knalligt läppglans från make up store.. ska kanske inte vara där så länge då ja har saker i morgon,svenskagrejs..usch.. så måste hålla mig i schack idag så ja kan åka iväg tidigt i morgon och plugga klart skiten.. aja, ska snart hoppa in i duschen och packa ner alla grejor, ska hem till Madde och äta mat och fixa oss ihop, roligare när man gör de tillsammans.=)

måste  göra en pp press och kalkyl.. blir plugg i veckan bara.. inte jobbat på länge så får se om de hinns med i veckan, verkar inte som de just nu iaf!

Sitter och kollar på pussycats dolls..haha endel är ju verkligen så blåsta.. och visst att dom tävlar om en plats i bandet.men vad är de för titel?," jag har i hela mitt liv velat bli detta", jaa men troligt, fanns ens bandet då?haha, men de är kul när dom dansar o bråkar i huset! och hur ser li´l kim ut egentligen,har hon silikon i kinderna? hamster typ? nej nu ska ja inte kritisera folk ja inte känner!=P

Puss till mina vänner!hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0