Yooo!

Nu var de några dagar sen ja skrev..har haft annat o tänka på än bloggen så har inte vart sugen..
Nu är de morgon o jag har redan varit vaken i ca 45minuter! hunnit äta frukost o blänga runt på lite bloggar..den du=)
ska äta upp mina vattenmelonsbitar och bege mig ut på en promenad me mp3! har funderat på de hela veckan men idag är de fakltiskt ända dagen jag har haft tid att göra de. sen blir de plugg plugg plugg.. jag ska ha prov i morgon,fy fan!  sen fet inlämningen p¨å måndag,och redovisning på tisdag + lämna in en rest uppgift.. sen fredag nästa vecka är de prov o lämna in stora uppsatser på en högre nivå.. har redan börjat men de är endel kvar..har 8st kvar men de är så krångligt att varje tar sin lilla tid!=/ sådär ja, då har ni koll ¨på mitt plugg som inte är direkt spännande men iaf,kan vara för nån som har tråkigt!
Har lagt i en maskin me tvätt också..eller de var Martin som gjorde de men jag som ska hänga den o lägga i en till.. så skönt att tvä'tta lite då o då, inte som vi gör i vanliga fall,tvättar när de väller över i tvättkorgen!
Oj vilken intresant läsning..haha..:P

Igår var de ju meningen att ja skulle plugga lika kreativt som ja ska göra idag men träffade Madde för lite lunch på kaka..sen åkte vi ut till tuna park o hon skulle shoppa till hennes pojkvän,så börja vi shoppa åt oss själva också.. kikade på skor och ja "övertala" henne att handla sånadär billiga fejk-foppa tofflor.. jag har ju såna på mitt jobb från skopunkten 99kr o dom e as sköna.. så där fyndade hon ett par riktigt bra skor!
Inne på gina så kika vi lite i rea stället o ja hittade en helt underbar klänning som bara fanns en kvar i min storlek! var ju som ämnad för att jag skulle ha den! 89kr o nu hänger den i garderoben! den skulle bli ännu snyggare på om ja gick ner nåt kilo så de blev en morot i sig. Ja åkte in på träningen sen när ja lämnat av henne.. var nya steg igen, eller de var från ett as gammalt pass me sean paul låtar o lite skönt gung..var as kuul! tog i så mkt att ja nästan mådde illa när ja kom ut i regnet efter passets slut! sååå kuuul! längtar redan till söndag,då de är de andra nya passet! Glad att ja hittat en trä'ningsform som passar mig perfekt! Nog för att jag inte är lika atletisk som tjejerna längst fram, men ja tycker de är hysteriskt kul o bra tränare så ja tänker skita i om ja kanske ser dum ut eller nåt? de är super kuuul! Ni som inte provat,ni måste prova detta!=) svårt i början,men faller sig rätt naturligt när man gått några ggr!
I morgon ska ja eventuellt på en inflyttningsfest,får se om ja ska festa..kanske bara går dit o säger hej.. har inte bestämt mig ännu!

Nej nu ska ja röra mej utåt,tanka in lite låtar i mp3 bara!
Hejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0