en liten dagens!!

Humör: Superbra! jag känner mig glad,lyrisk o sådära=)
Gjort/gör: Varit i skolan där hela gruppen va effektiv o gjorde massa,sen har jag vart me Mikaela o vi har haft shopping/fika o köpa skor dag!Greeat!!=)
Planer: betala räkningar,städa undan lite o sen till Mikaela på glöggkväll me Henke
Ser/sätt på: Laptopen,samt röran i lägenheten!
Lyssnar/lyssnat på: Lyssnade hela morgonen tills jag drog på "vakna me the voice",just nu lyssnar ja på agnes "on and on"
Läst: Har läst på prislappar senaste timman,haha..vi blev lite galna där inne i butiken..;P sen läste ja lite bloggar nyss.
Dricker/druckit: Har druckit en cola o sen en the i morse...
Äter/ätit:  ett par clementiner o sen fikan på lennarts som va en kycklingmacka..
Bästa: Att ha köpt skor,umgåtts me M
Sämsta: Att komma hem till en jävla kaos i lägenheten i form av disk,damm,kläder överallt
Väder: Ingen snö här nere i Karlskrona men jävligt iskallt ute! dunjackan e på!!=P

Jag e nöjd me dagen,man har hunnit me både nytta o nöjje;P hehe.. samt att jag fortfarande har energi o håret ser bra ut fortfarande sen i morse,hahaha.. "Jag fattar konceptet,men det ser fan inte ut så", Mikaela om min frilla en morgon när det hade blåst upp en jävla stor storm på min lilla väg till skolan o de plattade håret inte var så plattat..hahaha..;)
Lovar att jag ska ta bilder nästa fest/kväll vi har!!=)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0