...

Fem saker jag gjort idag:
1.Varit på min lia plats
2. deltagit i diverse grupper på lian
3. sovit en runda
4. Handlat
5.pratat i telefon me massa folk..

Fem personer jag kan berätta allt för:
Mamma, Martin,Sandra,Emelie...

Fem matriella saker ja inte klarar mig utan:
Datorn, mobilen, plattången, ögonbrynspennan, pengar

Fem personer du umgås mycket med i veckorna:
Mikaela,Alexandra,Martin,Henrik.

Fem saker du längtar efter:
Julen, våran resa, pengar, familjen,träffa sandra

Fem positiva egenskaper hos dig själv:
Trevlig, omtänksam,ödmjuk, social,glader för de mesta

Fem negativa egenskaper hos dig själv:
Tidspotimist, oteknisk, ger upp ibland för lätt, morgontrött, svårt att ta kritik om nån skriker till mig.

Nu ger ja mig för ikväll! ska upp tidigt,eller ja..inte 7 som vanliga dagar, får iaf sova till 9 hade ja tänkt! sen blire biblioteket me min lilla data för o plugga till tentan..brett ämne..psykiatrisk omvårdnad och kontaktmannaskapet..nervöst..men de ska nog gå bra får jag hoppas!
Shit, reflektion:
Det är snart december, vilket innebär en termin nästa år som kommer gå snabbt,våren susar ju bara förbi.. o då har jag gått mitt första år på högskola..grymt!;) haha..en liten parantes såhär vid 00 tiden en vanlig måndag!:P

Henke ringde mig förut,vi ska plugga ihop i morgon bestämde vi..med Mikaela också förhoppningsvis!=) jag måste ge allt nu!!
haha, hur kommer de sig att alla mina blogginlägg handlar bara om skola?:P Vad tycker du, att jag ska skriva om? nåt förslag?;) Blir ju mera som en "dagbok" än en blogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0