Fredag!

Hallååås Bloggen!!
Idag är det fredag! min lediga dag! o Mickans lyckodag, idag tog min babe körkort! så jävla bra!grattis gullet!!! ikväll ska vi fira!!=D
Såå, hur har veckan vart för lilla Mooosen då (alla säger de nu?!), o btw,en parantes mellan mig o Mikaela:
Hon: Kom nu Mooosen
Jag: Sa du Musen?
hon: va??
Jag: asså tycker du att jag är liten, grå och pipig?
Hon: ehh, ja?
Tystnad..
Hon tillägger: fast du är brun!
hahahahha.. okej.. lite tattiga vi e,men fan så kul de var just i de ögonblicket;P hahah back on track nu då i bloggen:
Veckan har vart suverän! Är ju ute på min praktik, de går kanon! Känner mig nästan redan som en i personalen..e med på alla rapporter,ronder o är ute me dem på aktiviteter.. mitt jobb rocks..hehe.. nej men ärligt, jag trivs! kunde inte valt ett bättre ställe!=) Jag jobbar i helgen,de ska tusan bli roligt!! jobbar både lördag,söndag o måndag..
Idag har jag som sagt vart ledig, träffade Henke för o inhandla en liten pressy till Mikaela..blev en flaska tequila..dont drink and drive! =p hehe.. sen käka vi 3 lunch på Pm.. min mat var inte god! sen mötte ja upp Martin,åkte ut till lyckeby..sen ner på stan, fika,kolla tröja till M.. sen nu är ja hemma o sitter me plugg..har ju tenta nästa vecka..usch o blä! jag vill inte!! men de fixar sig nog..hoppas jag!
Kvällens plans: Åka hem till M, kommer folk dit som ska festa.. jag ska inte festa så mkt..ska inte ut på krogen!!
Nee nu fick ja sms, ska dra mej!
En liten uppdatering för er läsare,då har ni koll på mig denna vecka också!=)
Pusshejhårspray!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0