Glaaaaader!

Hej bloggläsare!!
jag säger bara en sak, vilken kanon vecka de kommer bli!! har haft en super bra måndag på min praktik! det är grymt roligt,älskar detta!!=) jag får vara jag, jag får göra de som jag tycker är roligt, prata,umgås,se framsteg, inge förtroende o vara en slags..hmm..förebild e fel ord..hmm..äsch kommer int på att..men så ere,ja stortrivs!:)

O lite av min glädje kanske kommer av detta, jag säger bara,.. Hello hello hello hello!!!!!



I morgon e jag ledig, då blir det att plugga som en dåre..jag har ju tenta i veckan..sen blev vi inbjudna på en föreläsning på onsdag på wämö, handlar om våldet mot kvinnor..satans så intressant de ska bli!
På fredag så kommer P och M hit från Etuna, jag jobbar ju men de är säkert inte framme förän vid 16 typ endå..tar ju lite tid att åka hit ned..o ja jobbar dag så de blir kanon! De skulle plocka me sig me mina vinterdäck så ska be Henke slänga på dem åt mej,haha..så jävla bra att man har killar i sitt liv, jag personligen fattar inte ett skit av de där me motorer..haha, stackarn,han får greja mkt till mej,...hahaha=P Martin har typ planerat in hela helgen,marinmuseet,ut o käka,krogrunda,myskväll o ut på stan o guida dem lite..;)
Sitter här o lyssnar på gamla hederliga metallica,var Andreas på mitt jobb som inspirera mig,vi satt o babblade konstant på hela eftermiddagsfikat,..o efter ett tag säger han: Oj förlåt Moa, de blir såhär när ja snackar om musik,ja får aldrig stopp på de.. jag sa typ: haha,men jag är likadan o tycker bara de är roligt! sen så babbla vi en hel jävla massa till!=P
Nee nu ska ja iväg o handla mat,sen blire lugnt me plugg o tv ikväll! har sagt till M att jag inte kan träffa han på 4 dagar då jag ska isolera mig totalt!=P
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0