Hoho!

Hallå blogg!
Hur har ni det? Jag tänkte smyga in en liten uppdatering me massa tjaffs som vanligt här!;)
Varit på praktiken idag och har bara 2 dagar kvar! ska jobba i helgen då de inte är så mkt folk där..så passa på att säga hejdå till boende samt personal.känns bra att ha gjort dessa veckor..gick ju supernsabbt.var ute på en promenad o då sa personen att de var tråkigt att de gick så snabbt me allt..hehe=)
Jag tycker faktiskt de ska bli skönt att få börja skolan igen,nog för att man läser till detta men just nu är jag så inställd på högskolan,alla vänner,fester,korridorsboende o allt runt ikring!  Så veckan blir lugn..eller lugn o lugn..har ju massa att göra!
I morgon: skola..sen plugg i massa på biblioteket! sen ska ja träffa M o laga mat o sova där kanske..
Torsdag: ska sova ut,plugga,jobba en liten stund..(jag ska bowla!),sen ska ja träffa Hänk o Michee..jag har så grymt fantastifulla smeknamn på mina kära vänner,haha;) sen blire sova.
Fredag: domedagen..tenta!!=/ sen ska ja "fira" me  Alexandra o Mikaela också..vi ska fika..:P haha..får se vad de blir på kvällen! lurre eftersom jag har praktik på lördag o söndag dåråå..
jag komemr aldrig på nåt o skriva om! jo!! jag var till lokomotion! kollade upp chockande dyra priser till att börja där ist för friskis..men de är värt de i slutändan! jag är inte lika bra som Mikaela som sa nej o tack till godis fram till jul! har nog inte den karaktären..man måste ju få unna sig lite också!;)
Sitter o lyssnar på Agnes låt,ni vet den där ON and ON and On? jag vill bara dansa när jag hör den!! Nej nu får gärna mitt "studentiga liv" börja igen..fest,skratt,klädångest..(typiskt mig o alexandra..hur många ggr bytte vi kläder förra gången??!)haha..
Nej sängen nu! Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0