Måndag!

Hej blogg!
Nu har jag gått ut på min LIA plats och idag var första dagen! var kanon bra..kan berätta mera i detalj för de som bryr sig en annan gång..var mkt o ta in och jag lärde mig mycket första dagen..sjukt bra handledare har jag också, lättsam,social och lite som jag hoppas ja också kommer vara i framtiden,typ i andan: "äsch följ med nu på detta o detta..de fixar du osv.."..=) Började kl 7 i morse och i morgon jobbar jag kvällen o börjar kl 12! skönt! sitter här och pluggar lite till tentan! har ju 2 stycken på kort tid..känns inte som man kan nåt,pga att min inte läser som på gymnasiet,(läraren står framme o messar framför tavlan om att SÅHÄR ÄR DET..) Men har förmodligen lärt mig mera på denna arbetsmetoden vi har än på gymnasiet..+ att man e insatt nu som tyyysan;)haha..så de fixar sig! Jag o Mikaela satt o snacka om hur jobbigt de komemr bli på dessa veckorna då man inte kommer ses varje dag,haha..vi är lite blödiga..ska iaf träffa henne på torsdag eller fredag!! På onsdag börjar jag även på mitt jobb..ska bli riktigt kul! en timma är avsatt för detta ungefär,kan bli längre beroende på situationen!=) ser jag fram emot! Jobbar helgen också..men ska bli riktigt intressant de med!
O hur var helgen då??
I fredags vet ni ju, hade spelkväll me Alexandra,Putte,Henke o Martin..blev ganska sent men de var mys!=)
Lördag: På dagen gjorde jag inte mycket..ska ja va helt ärlig så minns jag inte vad jag gjorde på förmiddagen förutom att springa en runda på stan,samt träffa Alexandra för o låna lite kläder av henne till kvällen då inte butikerna hade nåt att erbjuda alls! hittade verkligen inte ett skit!! Anyhow, drog hem o fixade mig..jag drog hem till henne tidigare för o grejja playlist för kvällen,samt peppa lite o låna ut lite partylinnen..eftersom vi är ganska lika på de här med klädångest!haha..
Vid 8 kom ett gäng tjejor, bland annat Michelle som är as gullig..hennes tjejkompis sa till mig när hon stod brevid sin kompis utanför A: "Åhh jag tycker du är så jävla söt", "Kolla på henne (alla kollar), hon är typ de sötaste jag sett"..hahaha, varför har man så svårt att ta komplimanger från tjejer man inte känner? vad är hållhaken liksom..haha;) anyhow,sen droppade de in resten av gänget!=) bland annat Mikaela,Kim,Martin,Henke,Petra,Mandy o bla bla..
Vi drog en runda på krogen också! Blev playbar (ja säger gaybar nu för de låter roligare),haha.. sen snabbt upp på PM,vände där uppe som vanligt då inte musiken uppskattades av resten av gänget förutom petra o mig,haha..freaks;p
Blev till slut piraten! dansade lite,hängde o gillade läget!=) Vi drog sen till Banes för lite hedrligt fyllekäkakande..drog hem till Martin o käka..lyssnade på musik o K slockna i soffan! han somnade alltså bara!=P
Jag vet inte vad de var med just denna kväll som gjorde de så bra, ja mena, har vart ute i princip varje helg o haft kul me tjejorna..men M sa så fina saker till mig, att jag var en av de hon kommit närmast,att de skulle bli jobbigt nu med praktiken o inte ses så ofta..snacka om att komma till en super stad o skaffa sig vänner för livet! för just så känner jag, i Eskilstuna var alla så inrutade på sitt o sina liv, jag var också så..men inser nu att de fasiken är så mkt roligare att vara öppen o glad o inte döma för snabbt!=)
Söndag: sov för länge.. låg i soffan, var o åt pizza med alexandra o putte på redlight.. Alle mådde skit stackarn!:(
Sen kom Mikaela o Kim på kvällen o umgicks,kollade på Kopps o moffa godis!=)

hahaha, en nyhet i blekinge läns tidning idag var bland annat att fyllecellarna var fulla,bland annat hade de tagit in spindelmannen!haha..sicka nyheter va!;)
Nee, nu ska ja fortsätta skriva lite skit till tentan..sen blire bingen!!
(O jag tog massa bilder me mobilen, men ja får inte in dem i datan!!) fasiken då..alltid jag!=/
//Moa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0