Missing..

jag har det faktiskt rätt bra här nere,jag trivs o har träffat underbara människor,kilar stadigt me M,snart 3 år ihop,flyttat från etuna,har det faktiskt ganska bra ställt....egentligen finns de inga fel..utom ett! o de är ett stort minus för min del! förstår nån va jag syftar på?
jag saknar saknar saknar träningen!! jag som är blåst o går till friskis o handlar ett gympakort för en tusenlapp,hur många ggr har ja ens vart där? Är de egentligen ens roligt?? o de är inte vilken träning som helst jag saknar, vet ni vad? BODYJAMEN såklart!! fy fan!! Men till min förtjusning,vet ni va jag då inser, att "Lok o motion"= "gympozz" typ.. såhär står de på hemsidan:
MusicDance=det här ett konditionspass inspirerat av olika dansstilar.
aktuellt: stripaerobics me stol. (hahahaha,fan va kul de vore o testa!!!!)
Ser ni va jag inser? JO, att jag har köpt ett friskis kort för massa pengar som jag inte vill använda mera!=(
Ilandsproblem,när de är som värst typ!
Nu ska jag sminka mej o sen trippa ner till bibblos o plugga! sen möter jag upp Mikaela o Henke!=)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0