Ny kurs!

Min nya kurs startade igår, de kommer bli tuffa veckor innan jul me en individuell tenta som avslutning,fint va? ehh nej!

 utvecklingspsykologi heter den nya kursen o jag beställde nyss denne boken som ska vara bra.
Det kostar att vara student,jävla rånet för o för bli utbildad,för att vilja,haha.. förstår inte varför de ska vara så jävla dyrt.men en klasskompis nämnde nåt om höjt studiebidrag från csnmhar ni hört nåt om de ni som pluggar?

Sen kan jag passa på o ge mig själv en guldstjärna som bara köpte ett par skor idag,har dammat,diskat,dammsugit o städat badrummet kliniskt rent! sånt gillar jag,sen får vi se om jag orkar ta i tur me bilen också! Martin påstår att jag måste tvätta den innan snön kommer. men de kanske inte ens kommer snö här nere i Karlskrona! Idag var de faktiskt soligt men kallt. Vattnet såg fint ut när vi åkte på bron in mot stan..eller ska ja kanske skriva,staun!;p

för o inte bara skriva om mig själv som en lite bratt som "my super sweet sixteen" "pappa betalar" unge som jag inte är så kan jag ta o berätta om käre pojkvän! Han har ju gått en månad utan jobb,han har försökt o hålla humöret uppe,men man fattar ju att de är jobbigt o inte få nån respons, men sen i förra veckan så ringde de så idag, så börja han jobba! Han har dessutom me hjälp av min pepp o stött börjat plugga upp betygen också..bra där! Han säger hela tiden att han inte har nåt tålamod,ro att läsa,förstå helheten o minnas allt på prov men har lovat att hjälpa honom så gott jag kan. Känns roligt att få hjälpa till då jag haft samma kurs som han har nu! så jag tror o hoppas detta går galant! han är iaf pepp som tusan! o han vart så glad att han fått ett 7-16 jobb som han anser är de bästa arbetstiderna man kan ha..den saken kan diskuteras som sagt! jag e inte så glad för såna pass iaf! däremot är jag glad att jag börjar halv 11 i morgon! ska lägga mej o läsa nya cosmopolitan nu o sova strax!! de var allt för idag!!Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0