personligheten!

hittade ett test somj jag tog mig tid o svarade på nyss.. o de stämde väl ganska bra på mej??=)

Din personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

Igår var sista dagen på min praktik,fick en ros me lite grejs runt om o ett kort där de skrivit att jag skulle lycka till i fortsättningen o att de ville att jag skulle komma igen till dem=) känndes bra att sluta fast ändå inte,jag har ju haft det så himla bra därborta i gullberna!
Igår var ja hemma hos Martin o sen kom Kim o Mikaela över o spela lite o softade me oss! kollade på en film i fredags, the happening me putte,alle,mikaela o kim..läskigt fast ingen hit film direkt!
jaja..nu ska ja o M spela klart vår skip bo turnering!!Pusshej! o föresten,gör testet som jag nyss gjorde här:
http://se.41q.com/index.41q?a=1

Hejsvej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0