söndag!

Nåt jag absolut inte saknar med att halft vara vegitarian (vegitaliban sa alltid Tony) är nämligen nåt de flesta gillar o köper..jag snackar naturligtvis om Bacon! det är nog bland de vidrigaste som inte kommer få beträda min kyl eller frys för den delen! o idag, när jag steg upp tidigare hemma hos Martin,går till kylskåpet för o ta fram smör o ost..vet ni vad ag hittar? BACONOST på tub!! Jag vill knappt tänka på konsistensen! uääääk!! samma sak så fick vi ett litet gott skratt inne på willys igår..Kalles nya med skaldjur!! haha..fy fanken va äckligt! Har inte kalle gjort sig rik på bara den hederliaga kaviaren,eller går de dåligt? Numera finns de ju en hel uppsjö av olika smaker..banan,ägg,dill,ost.. nog om de!
Helgen va tooooklugn! jag o martin har typ totalisolerat oss me masa filmer,samt att jag har bakat! ja ni läste rätt, jag bakade! Blev en ananaspaj me grädde till..onyttigt men fruktansvärt göött o så lite morötter me ranchdipp också till filmen!=)
Idag har jag inte gjort nåt vettigt,åkt hem,ringt några samtal,var nere på lok o motion o kolla priser o kolla in passen vad som gick osv,kollat på D.H o idol,duschat o tvättat ur håret rejält,nu håller jag på o laga mat.. naturligtvis inget märkvärdigt..lite veg.korv o spaghetti.. till de serveras ett glas iskall julmust,för de är jag värd!!=)
Veckan bjuder inte på så mkt spännande..bra att ligga lågt me både festandet o shoppandet..man måste vila också!=P
Är ledig rätt mkt i veckan,ska plugga till den individuella tentan som är på fredag! nervöst..man vill ju prestera bra!! Hade ju grupptenta förra veckan så kommer ihåg mkt därifrån..kommer förmodligen få ett patientfall.. jag känner de på mig!!
Nee nu ska jag dra! då har ni koll på mej för tillfället!;)
Pussshejhårspray!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0