Torsdag!

(bloggar två inlägg då detta ska vara ett specialedition till en)

Fick ett gulligt inlägg på helgon av världens bästa Emelie..

 
inyanse T19 från Eskilstuna i Södermanlands län, Idag kl 13:37 
 
Heeeeej min Slem..(elie) älskande lilla choklad torso! ;D
Jag ville bara påminna dig om att jag saknar dig en hel del och att du är välkommen att åka hem till eskilstuna snart så att jag kan hoppa och krama, tjata, prata och gnälla lite med dig (och du På mig)!!
Kanske ska vi göra någon slags snödans (som i regndans) så att vi kan ha soppsäcksrece och få ont i våra stjärtar när vi åker i vilsta backen tillsammans?
Och kanske ska vi kalla på Heestar, Nirre "pånken" och "metal" johan så vi kan baka peppar kukar och diverse stjärtar och spettsa glöggen med vodka?
Vad sägs om det, va?! ;p

ahh detta inlägg innehöll väldigt mkt interna skämt i så anatar att ni inte fattade roligheterna i detta!:P
och alla minnen sköljer över mig! fy satan vad jag saknar mitt hjärta!!
Här får ni en liten inblick från några minnen (alla bilder försvann ju på min förra data så har inte så många alls..men har dom i huvudet o hjärtat iaf,haha fan va gay jag är..men jag är fan glad att ha en så bra nära vän som ja älskar!!)


Från avskedsfesten jag o martin hade innan vi drog i augusti!!
 
Alla thekvällar,myspys me igor,alla galna fester som spårat,hon som setat o lyssnat på allt mitt gnäll o fått springa omkring överallt me mig på mina galna ideér,liiiten halmhöst 9,50!!,alla festivalminnen,dansa o ramla i leran på festival, welle erdballkonserten,soppsäcksrace i vilsta backen..haha,var de inte så att ja tryckte ner dig och mej i en säck?!hahah..
Saknar dig gullet!!puss påre!

Kommentarer
Postat av: torso ägare

Iår är det min tur att trycka ner Dig i en soppsäck! ;)

Ser fram emot att få träffa dig. vi måste ha pyamasparty då så vi kan sitta och gnälla, dricka te och jag kan terrorisera dig med min apekfingrar så du kan komma på nån med brilljant idé!

2008-11-27 @ 15:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0