...............

Hej bloggis!
Jag har inte orkat uppdatera på några dagar..men så ere me den saken! Veckan har gått tok fort o skolan har vart seg...rolig!men seg! igår var ja o festa me mina tjejor,hade riktigt kuul..hahhaa...lätt bland de roligare kvällarna.. först hemmafest..vidare me texi..(haha stackars taxichauffören..hahahaha),sen till NIVÅ för o se att de var 23 årsgräns..vilket skit! gick till playbar..men A mådde lite dåligt,haha..så vi drack snabbt o gick lika snabbt! upp snabbt på PM för o se att stället va dött i princip..till piraten o dansa massa..ja blev nästan me på vimmel,ja drog bort huvudet i sista sekund..haha..ja hatar vimmelbilder!! speciellt på mig! man tror man e så jävla snygg,men neeeeee...man är egentligen ful som stryk på bilderna dagen efter..så nej,ja sa nej till J o hans kamera!:P iaf så blir de alltid så att kvällarna slutar me att jag o A går därifrån samtidigt..alla andra lyckas liksom försvinna..J drog me nån?o de andra har ja ingen aning om vart de höll hus hela kvällen.. sen fastna ja i ett bra samtal me nån som ledde till att ja inte var hemma förän vid 4 taget! somna kanske halv 5?haha..sjukt rolig kväll var de iaf! tack tack tjejor!!=) tror ni ja hade kamera me?? näää för ja är dum o alltid glömmer den!
Idag flyttade min M ner hit till Karlskrona..helt underbart att vi är här nere tillsammans...we fucking did it babe!! så hela dagen har bestått av att hjälpa till me flyttsaker..organisera,packetera,inhandla..fortsätter i morgon! Mikaela ville vi skulle komma till henne men Martin var ju så tröttt stackarn så vi får ta de i morgon ist..=) jag måste iaf plugga i morgon! mucho viktigt! fick även hit min underbart snygga svarta lite tjockare höstkappa/jacka ja köpte förra året..äntligen behöver ja inte frysa mera..för här nere kära bloggläsare blåser det.. o de är inte lite heller, hela huvudet är som en enda rörig orkan!;) sen fick ja ääääntligen min bok som hade kommit till etuna..så nu har ja mina psycho böcker,haha..utvecklande förtrolighet heter denna o är skit bra o läsa..de skriver på ett roligt sätt o de är ju ett plus i kanten=) Jag var tvungen o köpa ny svart bas sjal i svart idag då den igår försvann av nån skum anledning,haha..
Nee inte så roligt inlägg! Nu ska ja lägga mig i sängen o kika på en film innan ja somnar!!
Pusshejhårspray!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0