Hey youuu!

Hej blogg! Nu sitter jag hemma och har det soft..har mejlat uppgifter,skrivit processprotokoll eftersom ja är sekreterare en vecka till..suckpuck..aja.. nu till helgen: Faaan va roligt vi har haft de!! sumering?
Torsdag: Hem till Mikaela för lite öl o snack (jag nykter,körde) men de va svin trveligt o vi skrattade en hel del..;P JAG KALLAR DEN FÖR BÅTN!!! DEN SKUTAN VILL DÅ INTE JA ÅKA MED! hahahhahaha...(intern skämt)
Fredag: ledig. Kl 14 bar de av ut till boda borg och bli uppdelade i lag.. jag,Henke o Pernilla var ett.. o fy fan va kul de var,man sprang som en liten skit där mellan alla banorna o de lyste svart i ögonen på en..hahaha..träningsvärK? ja!!! sen åkte jag o Mikaela hem til Martin, eftersom han bor så nära lokalen(puben) vi skulle till..vi börja förfesta,duscha,smink,fixa o trixa..sen sprang vi till lords och kom sist..=P sen fik vi tacos buffée där och sen började festen.. seriöst.en öl kosta typ 20spänn eller vad de var..haha..faaaarligt farligt för vissa..haha;)
Sen gick jag,mikaela o alexandra ut på krogen! hamnade på playbar x 2 den natten samt piraten en snabbis..
Lördag: Ja var lite seg i starten så att säga..gjorde inte så mkt häftigt..blev bjuden på mat av martin, vårrullar och ris me wokgrönsaker o sweet chili sås..mumma! sen kom Mikaela o Kim över o kikade på en seg Moa i soffan,haha..blev film o en jävla massa moff den kvällen!
Söndag: Upp o studsa.. jag o Martin åkte till Kalmar för att gå på ikea och media markt! köpte me mig 2 filmer o martin kom ut me massa nödvändigheter.. eller jofan, ja köpte såna små handdukar,dom kostade 2 kr styck! lätt!!=) sen fick vi ett ryck, eftersom ni förståttt att jag befinner mig jävligt lång ner i landet så är det inte så fasligt lång till Öland..faktum är att de är typ 10 mil från mig o eftersom vi var i Kalmar resulterade de till att de blev ca 2-3 mil..så vi bilade till Borgholm! blev bjuden på kinamat av min bäb!=) Åkte hem o segade.. sen på kvällen drog vi till Alexandra o Putte för ostbricka o skräckfilm! läskigt! Nixen sov i min famn hela tiden..(hennes chiahuahua likande sak..skrutten!!) Åkte hem o somna..
Behöver ja fortsätta me dagen? Studiebesök på bup, lunch o sen jobba me seminariet hela jävla eftermiddagen! sen har jag handlat på willys och snackat me Alexandra om nu på lördag, de kommer bli grymt..;) haha.. seriöst,här sitter man o planerar lördagen o de är bara måndag? bra där Moa o Alle!!Hejja!!=P
Nu ska ja äta vindruvor o kika på bonus på sex and the city the movie filmen ja köpt!
Heråååååååååååååååååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0