Måndag!

Hej blogg! Krävande vecka de kommer bli.. jag funderar på att sova bort den..=P haha.. nej men,mkt o tänka på men de blir nog bra! Idag har ja vart på studiebesök samt vart i skolan,hjärnan har fått gått i ett hela dagen lång..Var även på en intro på min praktikplats som börjar snart! spännande spännande! det ska banne mig bli riktigt kul att få komma ut påriktigt, in real life o testa på de man valt..Jag cykla till G.Poch tillbaka,tyckte jag var bra gjort av lata mej;)
Igår var jag på mitt nya jobb o de känndes skit bra..stelt i början men de lossnade..ska dit i veckan o skriva kontrakt på de också..=)
Sitter här o läser om schiz..,psykos..,nevrpsyk. sjukdommar..inte för att vi gått in i den kursen ännu,ja läser för att de är "kul"..haha..hur sjukt är inet de? sitter här o "pluggar" in saker som man inte ens måste göra nu..=P Jag är serkreterare nu i 2 veckor i skolan, vilket är ett jävla skit..jag är så sämst på sånt..tråkigt är det också!=P ska sätta mig så alla i gruppen får sina protokoll,annars blir man väl slaktad imorron,haha..nee så elaka är de faktiskt inte.. faktum är att ja trivs som fisken i vattnet me dem..min tillvaro i största allmänhet..o de är ju bra=)
tråkig update..waht to come.. ska köpa skor i veckan..eller typ "korta stövlar" me lite högre klack..sen ska ja o A fika o shoppa partyoutfits till fredag..för då smäller de, klassfest ! boda borg på dagen o sen lånad "pub"! ska bli skit kul=) Är själv halva veckan då Martin åkt till Gbg för släktgrejs..så ingen bil har jag..faktum är att den brukar stå här på parkeringen..men just dessa 3 dagarna hade ja behövt haft den! typiskt va!=P
Nee nu håller ja på o somna av min tråkiga update..plygg nu!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0