Måndag!

"PSYKIATRIN SPEGLAR HUR SAMHÄLLET MÅR!"  Är förmodligen den mest kloka o ärliga kommentaren jag hört.. o fy fanken vad de stämmer.. håller ni inte med?? det är fan inte så konstigt att folk mår dåligt,samhället idag stället allt högre o högre krav på oss människor..att vara sig själv duger inte. Är de så lustigt att folk går in i väggen? Nej. De är inte det. och jag nickar o håller me.. som den lilla Psy studenten jag e. Jag ska göra nånting meningsfullt me mitt liv.. de måste vara de som är mitt kall här i livet,vad djup jag blev..är inte meningen...haha.. men seriöst..håller ni inte med??
vill ni ha nåt mera o fundera över??
"FÖRR MÅDDE VI BÄTTRE ÄN VAD VI HADE DET. NU MÅR VI SÄMRE ÄN VI HAR DET.".Hur klockrent är inte den kommenaren då?! Ja känner mig som en gammal kärring som går runt o sprider ramsor..typ "du må icke stjäla din lilla spjuver"..haha..men ärligt..ja tillhör inte nån grå människa,hoppas jag.. vill skriva nåt vettigt o tycka vettiga åsikter som ger nåt.. Sån e jag!=)

Idag var ja o fika me Alexandra i typ 3 timmar,haha.. vi lyckades prata så pass länge att ja var tvungen att avrbryta för o inte få p böter på bilen,sånt gillar jag! vi har även bestämt att Mikaela ska ha inflyttningsfest snart o att vi ska fixa lite till de.. + att vi ska föra in en dag i veckan där vi har tjejdag me fika/middag o nån rolig grej..typ film/spela/shoppa/fika..ahh,ni fattar grejen..;) kul ska de bli! har länge längtat efter detta bra förslaget utan att de blitt att vi tagit tag i de..=)

De som känns pissigt just nu e att ja håller på o bli sjuk.. sjuk som inihelvete...ja är helt igentäppt o näsan rinner.. känns som ja har 2 stora strutsägg i halsen,samt att tinningarna håller på att sprängas..är egentligen inte meningen att ja ska sitta här o tramsa..men ja håller på me pluggandet..om ja nu ens går i morgon..mår fan kasst! tyck synd om mig för tysan!;)
Jag har iaf bokat in besök på min prakikplats som e ett boende.. ska bli riktigt roligt att få testa på de hela man läser till!=) dessutom ska ja träffa chefen för jobbet ja prata om förut..kan skvallra för vänner om va de gäller.. vi tar de sen helt enkelt..tydligen så ville han inte ha nån intervju då Alexandra tipsat om mig så han ville typ bara hålla nån informationstimma me mig..coolt om ja får de helt enkelt!=)


Min helg var festlig..jag festade i fredags o i lördags me andra ord.. söndagen gick åt till tvtittande,filmhyrning o pannkaka..Nu ska ja kolla på SOS familj..ny underhållning alá Moa..;) Önska S vore här, hon skulle älska de programmet..vi följde ju Nannyjouren som slavar förut för några år sen..haha..=P
Pusshej!

¨

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHAHAHA DU ÄR SÅ JÄVLA KLOCKREEEEEEEN!!



"du må icke stjäla din lilla spjuver"



HAHA HÄR SITTER JAG TOLV PÅ NATTEN OCH SKRATTAR HÖGT. DU ÄR SÅ UNDERBAR OCH SÅ ROOOLIG!!!!

2008-10-14 @ 00:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0