Nätspråk!

hej blogg! jag satt nyss och pratade me min lilla kusin på msn..och vet ni vad? jag känner mig super gammal..som en riktig oldie lady.. jag fattade inte hälften av hennes smily gubbar och uttryck hon använde..samt växla mellan samtalsämnen.. jag tycker JAG är snabb me att byta ämne..ena studen snackar vi relationer o i nästa börjar ja snacka om en tröja jag köpt.. men detta var ännu värre..haha..var i stil me:
Hon: Jag ska ha proooooooooooov i morgon..o så ska vi ha redovisning för alla 8or o 9or o deras fröknar..><
Jag: ahh vad jobbigt,men de fixar du lätt!=)
Hon: sen ska min kompis sova här och jag ska titta på när mina små kusiner åker karuseller...
Jag: aha ska hon sova hos dig i morgon?
Hon: ja o vi ska gå på marknaden.<33
Ja: ja jag misssar ju den i år
Hon: ja men du kan komma hem då..(L) (L)
haha...charmig eller hur?:D nu minns ja inte mera av vad hon skrev men de var en salig blandning iaf..:;P
Nu sitter Martin o läser ur vår lilla resedagbok vi skrev i när vi var på cypern..haha..ni ska få ett smakprov här:
Lördag:

Vandrade ner till supermarket som satt ihop me hotellet, i dörrhålet ryggade båda tillbaka av en STOOOR syn.. bakom kassadisken satt förmodligen cyperns garanterat största fruntimmer,hon me sina kraftiga lår, bastanta armar, denna välbärgade kropp hade de pressat o säkert oljat in bakom disken..de var Austonias butiksbiträde..våran bordellmamma..
Senare: saltiga svettiga och allmänt illaluktande turister handlade drycker och vi intog balkongen för lite hederlig alkoholförtäring,vykortsskrivning där Martins tema var att skicka de mest avskyvärda vykorten som gick att hitta här på cypern..hahhaahahaha jag sitter o tok garvar.. mkt är ju o blir internskämt..men fy fan va jag vill åka på semester snart! sälen står först på min "önskelista" just nu..ja vill åka slalomskidor o lära mig häva den där snowboarden..sist gick inte så bra..haha.. ja vill ja vill ja vill!



I morgon äre studiedag.. idag hade vi lång skoldag o var även på studiebesök på ett psykoshem..dagvård men så otrolihgt fint var det..som vilken svensson villa som helst!:)
snart börjar lyxfällan,yeeey! o vet ni.. de har börjat ett Moa program på tv ockå..hette typ sos familj..skit roligt vare iaf!!=)

nu börjar de!Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0