Redan?!

De är visst redan torsdag?!! hur tusan gick de till höll ja på o skriva?! aja..ja får väl klura på de i natt..haha

Har ni tänkt på att de större bloggarna alltid lägger upp en typ "dagens outfit", dagens planer eller dagens inköp?? Jag har också försökt mig på ett tappert försök att göra som de lite mera "häftigare" bloggerskorna gjort.. och som normalt folk så köper inte vi vanligt folk dyra partyklänningar från stylebystars varje vecka,även om vi nu skulle velat.. Men jag ska försöka..på min nivå..(hoppas ni läser min ironi mellan raderna,om inte..gör de nu!!) :P
Iaf.. jag började lägga ut diverse saker på sängen..har ni tänkt på att de flesta lägger sakerna på golvet?? de hör iaf inte hit! jag la min nyinköpta tröja från gina tricot här på sängen..sen kom problemet att ta ett kort, ja menar..man vill ju visa tröjan utifrån dess snyggaste sida..inte som en tafflig ihopskrynklad sak..(inte för att ja knycklat ihop den..men iaf!) o som den mästerfotografen jag är så knäppte jag av ett kort o insåg snabbt att de inte såg bra ut.. de såg inet ut som på de andra tjejernas bloggar.. så ja är ledsen att säga detta..Men de kommer inte vara så speciellt mkt "vanligt" här på min blogg..inga massa dagens outfits..för när ska ja hinna med det mellan varven på morgonen? hur hade blondinbella tid varje morgon att ställa sig o posa o se glad ut me ett pepsodentleende vareviga dag? En vanlig morgon för mig är att ja snoozar för länge,svär en lång jävla svordomsramsa medans ja flyger upp ur bingen, kastar mig in i duschen o sminkar mig samtidigt mellan ja klär mig,tar en macka o sen börjar panika över vart jag lagt alla saker..NÄR SKA JAG HINNA????! Jag önska jag vore en sån pass rutinerad människa.. o blir jag inte de över natten så skulle jag gärna vilja ha en massa pengar så ja också kan shoppa massa grejor!! o får ja inte de.. så kanske ja kan lära mig vara rolig åtminstonde? de är väl inte för mkt begärt? =P hahah

O har ni tänkt på de där me msn.. jag har nästan alltid statusen "inte vid datan",men nog fan sitter jag där bakom skärmen.. o om nån jag vill prata med skriver hej så skriver jag ju givetvis tillbaka.. men dom gångerna ja inte är där så lägger ja alltid till nåt i stil me "inte hemma" "inte här" osv.. ja tycker msn borde införa en ny status som skulle kunna hete "jag orkar inte prata".. eller så kanske man faktiskt ska lära sig att stänga av dumburken i tid o släcka innan ögonlocken faller ihop? kan ju faktiskt vara nyttigt för en sån tidsoptimist som mig..hahah

Dessutom så funderar ja o fnular på en sak till. Jag läste i en
blogg för ett tag sen om i de här att gotta sig i folks olycka.. är de verkligen så? tänker vi så? varför gör vi så? o ja kan inte annat än att hålla med.. jag tillhör en av dem som älskar program som du är vad du äter, lyxfällan osv..folks olyckor blir folks "lyckor".. o de här me skvaller, nu menar ja såklart inte om högst privata saker som folk anförtror sig om,sånt avskyr jag!.. utan de är de där vardagliga..som en extra spänning i vardagen.. ja kan se mig själv som en såndär gammal gammal kärring som står vid fönstret med en vattenkanna i högsta hugg när grannarna åker förbi i sin nya bil.. för att sen ringa min vännina (antar att ja börjat sagt så ist för kompis,polare osv..) o hetsigt utbrist: -"Ahhh, nu har Anderssons köpt ny bil, igeeen!! de är tredje för i år!!" Vilka föreställningar jag har om framtiden!hahah..

Nu ska ja gå o lägga mej..börjar halv 9 i morgon o ska gå igenom omvårdnadsmodelller o teorier..HURAY,or not.. kommer förmodligen somna..=P
Men först, dagens inköp!!

 Jag har vågat mig på en riktigt härlig mysrosa tröja från gina tricot! 299 kameler!

 Härliga satsumas i härligt solgult skal!. kostar 16,90/kg från willys!


En gammal "dagens party outfit", datum var:  3 oktober 2008!! Svart topp från gina tricot 149kr! Vitt linne från H&M 69kr! Glansig kort jacka 299 kr från gina tricot. Jeans från H&M 398!

Nu ska ja nanna kudde! Pusshejhårspray!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0