tisdag

jag är så jävla sjuk..buhuu..har legat i sängen i princip sen kl 12 idag..klarde iaf skolan då vi bara gick till 12..o vet ni?! jag fick jobbet! de ringde idag o ja ska dit på söndag!! ska bli så himla roligt! inte för att ja tjänar så mkt..men detta skulle ja fanimej kunna göra gratis..faktiskt..fast nervöst e de..men de fixar sig..ska inte göra som tjejen innan mig iaf..skulle inte ha samvete till de!
O vet ni va jag o Martin såg igår? en gräshoppa som var lika stor som en shetlandsponny!!!!! (okej ja överdrev liiite där)
Jag har ätit ungefär 8 mandariner idag..ensidig kost va,ja kanske får skörbjugg..eller är de tvärtom,att jag har fått för mkt c vitamin?!
Igår skulle ja minsann köpa en platt tv..var en anons på expert här i stan..en 42 tummare samsung tv för bara 3999! I know! barnsligt billigt! men självklart så var de ju inte bara jag som hade sett denna..den va soppslut när ja stolt sprang in på expert igår.. jävlars då!=(
Idag saknar jag en jäkla massa människor..ja saknar min mamma o pappa.. saknar chess,sudden,moses o tuffis.. saknar Sara!

o vet ni.. Karlskronas shopping e tamifan värdelös.. så på så vis sparar man pengar då allt typ hinner ta slut på fem röda..ja syftar på plattv...syftar på en tröja på gina..
Nu ska ja beställa en bok på adlibris om etik o människosyn!/M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0