a plastic world!

Hej bloggen! rubriken är en låttitel om ni undrade, av colony 5! som är grymma!! ja blir så glad av den låten!! sitter o toknöter den nu.. a plastic world..everyone wants a model look alike..a plastic world..no one cares how you look inside..plastic world!!
Men okej,back to the blogg! igår var de party party! jag hade en så jävla rolig kväll..skrattade,dansade,umgicks me människor ja tycker så himla mycke om.Känner er speciellt träfffade Henke,Alexandra o Mikaela!! Ni är så gulliga!!
Vi var hemma hos A på föreferre, man har alltid roligast där och de hade vi sannerligen! sen skulle vi till playbar som de va feta kön till,så vi drog vidare till PM i typ 5 min, de var inge bra..så fick bli Piraten! dansa hela kvällen till kl 3,tog buss hem sen o somna vid 4!haha.. gick iaf upp idag vid 12 o har städat,cyklat ner på stan o handlade subwaybaguette..mums!,nu ska ja ladda mp3 o ut o gå en sväng längs vattnet o sen hem o läsa lite Psyk,samt prata me min söta älskling som kommer hit ner om 2 veckor..blir så varm i hjärtat att han flyttar ner mig ner! haha,senimental ja e idag..behövs kanske lite medecinbehandling på mig,eller en ren jävla bältning!haha..ska inte fråga H vad han tycker,ja vet redan svaret!hahaha...=P
som vanligt så glömde ja min digitalkamera igår men envisades me att ta kort me mobilen,utan blixt..bra där Moa,de enda man ser är svarta bilder me mörka skuggor,haha..så inga direkt spännande o lägga dit i bloggen!=P
Vi ska till sankt sigfrid på tosdag i växjö,ska bli så himla intressant! sen åker ja ju hem till eskilstuna bland de "sista" gångerna för o städa ur lägenheten.fira min födelsedag o träffa släkten o svara på hundra frågor om hur de är att ha flyttat ca 50 mil ifrån Eskilstuna..haha.. de kan fråga min mamma istället!=P
nee okej,flummigt inlägg..men ja är inte helt 100 idag,känner mig lycklig,glad o pratig! kanske ska ringa nån istället?! aja..enjoy!!
Pussshejhårspray!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0