Blogg

Hej blogg!
Nu sitter ja här me min egna gjorda tonfisksallad,blev så mkt igår att de räckte till idag me..;)
Idag har ja vart i skolan o haft basgruppsjobb.min grupp e den bästa! vi ska hitta på så mkt roligt..jag o H smider planer..haha=) vill ni se bilder från i fredags? tog inte så många då batteriet dog!:(
ja ska försöka komma på 3 namn till gruppen,för de ska man tydligen ha..de ingår i skoljobbet..:P får väl typ bli team psycho eller nåt annat me psycho.. just för att ja e Psy student ja är!;P
Jag ska nog ta en prommis sen me mp3spelaren! kan bli najs!


Henke,jag o Alexandra! glada på olearys!


jag o alle..så jvla snygga! poser bilden..haha!=p


Mikaela,så glad o gullig!


Alle igen o Magnus..

som sagt..battriet dog o ja är ingen vidare fotograf!:P
Nu ska ja kolla på tv!hejdåååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0