Bra dag!

Hej bloggen! idag har vart en bra dag! vi kikade på faktafilm i morse,ja hade förväntat mig en ren o skär sovtimme för min del..man somnar ju alltid av sånt på morgonen,men icke! vi alla satt som fastklistrade framför den där tv på osköna hårda stolar! de va ruskigt intressant,ska inte trött ut er om min psyk linje men mkt av mitt liv består ju av den nu,o ja gillart fan!!=) iaf så sa man ju förr alltid sinnessjuka o de var gryma metoder man använde då, nämner ett exempel som går ut på att man spänner fast en människa på en stol som man sen snurrar i flera timmar snabbt.!!.svängstolen tror ja de hette.. seriöst,man vet ju själv hur de är o bara snurra runt i en ring snabbt som man gjorde när man va liten hur yr man blev efter 1 min typ,lägg på 60min till..ibland mera..fy fan!=( aja..ska som sagt inte trötta ut mina bloggläsare!=P var sedan på sjukhuset på studiebesök! sedan skulle alla hem men Henke fråga om ja skulle me hem till A o självklart säger man inte nej till o träffa henne! så åkte dit o fika i typ 3 timmar..Näjs! sen fick ja skjuts ändå hem till dörren,haha.. tack H!=D
Visste har ja blivit detaljrik i min blogg..tattig ja e!haha.. men iaf! Hade världens bästa msn konversation igår natt o seriöst,jag har gått o garvat lite idag för mig själv.. hahahaha=P
o just de, i morgon börjar ja o Mikaela vårt nya liv,hon har beställt sånt startpaket från VV o ja ska få va med!:D hehe.hoppas detta håller nu!!=) men de ska de allt,eller hur?;) ja ska iaf packa ikväll för eskilstuna hemresan! ja kommer ha mkt o göra men träffar alla som kan, ring mej;) haha.. nu ska ja ut o gå en långpromenad som ja gjorde igår..tror de får bli en annan runda! ja var iaf ute i över en timma igår,de är inte så illa pinkat för lilla Moa!!=) håller ju som sagt på o försöka förändra figuren..haha
Nee ska sluta nu innan ja börjar tramsa ännu mera!!heeeejsvej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0