....

Kvälls blogga lite?
ja gick iaf i en timma o 10 min,de är väl inte så pjåkigt? stannade i ju för sig på willys o handla deo o tuggummi så kanske blev 1 timme eller nåt,iaf..skönt vare!=)
när man är ute o går så lyckas man alltid gå o grubbla på saker o ting,eller grubbla är fel..konstantera e bättre ord.. o idag tänker ja berätta lite för er om mina konstanterande ja kom på!

* Jag hatar verkligen anime,fantasy,vampyrer o sånt larv.. seriöst, finns de nåt värre?! anime tex, japanskt jävla skit är vad de är! barnprogram o ja kräks av tanken på att folk älskar spirted  away filmen,hahahaha.. (ja överdriver allt så ta inte åt dej om du gillar sånt..:P) men iaf..de är min åsikt..de är skit! haha

* Ja läser fan blondinbellas,Kenzas, stinalees o Minis blogg dagligen o ja tycker fan de e  bra nu,hahaha..=p Ja blir fan inspirerad av blondinbella när hon lyckas me allt, ja menar,tjejen är bara 17 år o når ut till väldigt många även om bloggen e ytlig ibland så kan ja inte sticka under stolen me att ja tycker om sånt som handlar om skönhet o mode!=p

*Om du äter ett stort mål mat om dagen som ja nu av en skum anledning gjort,inte så att ja skiter i de,men har haft annat för mig så blir man inte så jäkla hungrig sen..eller så vräker man i sig nåt bara för att..haha..aja.. ja ska iaf skriva mitt tredje konstanterande o de är att ja har gått ner i vikt o de är fan en stor guldkant i min tillvaro!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0