..........

Hej bloggen! Nu sitter ja Eskilstuna för tillfället.. e på blixt visit,hade massa ärenden så passar på o ta helgen också för o fira födelsedagen också me familj o släkt!=)
jag var o klippte mig idag på hårdesign, min frisör har ju bytt till den salongen..köpte även ett återfuktande balsam där för 239kr..dyrt som in i helvete..men så äre,ja är nöjd me håret för övrigt..klippte upp o tunna hår,samt bokade en tid i december för tunna ur o färga dit mina slingor igen!
För övrigt så blöder mitt stackars kort,haha.. var ju i sthlm igår på ett ärende o sen så var ja o mamma på stan o ja shoppa endel.. blev svarta stövlar,dunjacka,toppar från zara,en jofama väska,en party väska o lite annat smått o gott.. =)
Träffade Ida idag o därefter Emelie, vi drog en lååång runda på stan så ja fick shoppa av mig lite igen,haha.. ja beundrar Em för hennes tålamod me mina spring hit o dit,haha..=P blev iaf ett par svarta byxor från vero moda, ett par jeans från gina,1 linne,1 långärmad topp, en till party väska,läppglans,2 par örhängen..=) ja e nöjd som satäns! smsade lite me mina kära kokobor,saknar dem!haha o de verka sakna mej med;p haha.. men åker ju hem på söndag! i morgon kommer pappa hit supertidigt för o skruva bort tvättmaskin,samt ta hem ena delen som e min av sängen + massa annat.. sen kommer mamma o vi ska hjälpas åt me o städa av köket..så jävla drygt o flyttstäda!!fyy fan! sen när M slutat jobbat vid 18 så ska han o hans papps köra resten av alla möblerna härifrån så från o me i morgon så äre bye bye Thälla föralltid. Lördag består av städ på förmidagen,sen på eftermiddagen så ska vi ut till landet o fira moi! träffa släkten o käka! på kvällen verkar de vara nån surprise på g..vi ska iaf bada tunna ute i sundbyholm me P o M.. sen vet ja inte om folk ska gå ut eller hur de blir på kvällen..verkar vara ett jäkla hysh o pysch på dem iaf..haha..=P Söndagen blir inte så mkt action,träffa lite kompisar som kan kanske innan ja åker hem igen! sjukt de känns o inte säga "hem" till etuna längre?! Anyhow.. nästa vecka kommer bli super! vi har mkt i skolan som ska bli as najs,sen ska ja försöka få komma förbi min liaplats som ja ska spendera flera månader på sen.. men börjar me några veckor nu i höst! är så peppad på detta! hade fått hem min bok också.. som väger ton! aldrig sett en sån tjock bok,haha.. hallå kurslitteratur! den är säkert 600sidor lång o heter Dynamisk psykiatri.. om ni ville veta;p hehe..

Ja sitter här o lyssnar på atreyu.. skit bra band ja nyss upptäckt!=D nej men ska väl lägga mig nu här o försöka sova..

Fan va ja är pepp på att gå ner de sista kilona nu, ja ska uppfylla detta till fullo! Mikaela e också pepp som fan,vi ska kika närmare på hennes startpaket på måndag för tydligen så vare svårförstårligt skrev hon idag..men okej, nästa vecka sätter vi igång! Blir danspass,aerobic/step o promenader längs vattnet me mp3! Hon får sin lägenhet nästa vecka, så himla kuul me inflyttningsferre ju!!:D vi ska ha klassfest helgen därpå, de ska bli så roligt!!=D



Lyssna föresten på atreyu-when are one. (inget för sissys,haha;) ) nu ska ja drömma om söta saker!gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0