fifan

Hej!
Jag har fanimej flyttstädat hela dagen lång..så himla tråkigt!! o mer ska de bli..dessutom måste ja sätta mig o plugga.. men de är sjukt jobbigt att göra det när de är saker överallt,man kommer ständigt på undanflykter som o fixa lite här,trixa lite där..åhh.. vart tog min inspiration vägen..haha..bättre blev de ju inte när ja läste att H skulle ha nåt hemma hos sig hemma,laga pizza o dricka öl.. dessutom sa johan att de var stadsfest där hemma.. o ja springer om de helt.. näe fy fan va ja längtar hem till Karlskrona!! dom kommer ha super roligt utan mig! BUHUU!! Bitterfitt Moa e tillbaka,haha.. nej men blir fan galen på krav o måsten på de som e här i etuna.. men ja kommer iaf hem me en helt ny garderob typ,haha.. de blir bra!=) nu ska ja försöka plugga!! uppdaterar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0