Helluuu

Hej bloggläsare!
Jag har haft en bra dag idag.. o vet ni? ja fick praktikplatsen som ja velat ha o var så nervös över att inte få! det är ett boende i en villa precis de ja valt!! ja skrek nästan rakt ut..de var ju lottning som gällde,många blev sura över att de inte fick sitt första val..ja var inställd på att få nån skit ja inte valt men icke,fick förstavalet!!!=) så here I come! ni kommer kanske inte få läsa så mkt om detta, har ju skrivit på sekretesslagen nu o så..o ja... sen träffades vi i basgrupperna o snacka om böcker vi ska köpa..ja behöver dynamisk psyk..och ,utvecklande förtrolighet tills nästa vecka..de måste ja ordna typ idag! satan va de kommer svida me all kurslitteratur!=/ men man kan alltid sälja de sen om man inte behöver de!=)
Sen var ja o luncha på åhlens me Henke,Mikaela o Johan..de va najs..ja o M köpte kycklingsallad som var svingod!=) sen har ja vart på studiebesök efter de på sjukhuse,t gissa vilken avdelning,hehe=p....intressant var de! var sedan o fika me mina tjejor Mikaela o Alexandra på stan o planera in växjö i morgon igen för vi e lediga! sen på mötet i morse planerade alla in fester som blir snart o ja lyckades övertala att skjuta på de en vecka för ja ville så gärna gå..o de gick,var flera som inte kunde så!=) tror de blir ett grillpartykväll då! nääjs som fän!
över till o berätta om min helg kanske?
Körde ju då hem till etuna i torsdags o träffade min M..var så underbart..har ju inte sett varandra på 3 veckor! vi åkte o handla mat o myste i soffan hela kvällen! på fredagen träffa jag Sandra o hade shoppingrunda,lunchade o snacka bort flera timmar så som vi kan göra=) sen åkte jag o M till mina föräldrar o käka mat..åkte  hyrde film o tog de lugnt.. på lördag var vi iväg till hälleforsnäs till lager 157! handlade lite bra grejor,mest bas kläder som e bra o ha..och en hoodie..ja åkte o träffa emelie o fika o M drog på skogsrally
på kvällen åkte vi in o träffa pirre,madde,sandra o emelie o käka mat på beirut seller..sen blev de bowling o sen centro för en softarkväll..riktigt najs vare! På söndagen så träffa ja S lite  o packa massa..sen åkte ja förbi lager 157 igen på hemvägen o handla lite till,haha..blev bland annat leggings,sjal,örhängen o en klänning!:) streck körde hemåt vid 4 o var hemma strax efter 21.. o körde till ica i wachtmaister gallerian..de enda som har öppet sent!=p nee nu ska ja laga mat..långt blogginlägg va? skojigt värre! enjoy!Hejsvejhårspray!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0