Söndag!

Hej bloggen!
Nu har jag inte uppdaterat på ett par dagar,har vart fullt upp här nere! I fredags var ja ute för första gången här, vi var först på förferre,sen fortsatte de till attt käka o festa..besökte även playbar o avslutade kvällen på piraten..desperaten..de kallas tydligen så här..=P haha, kan likna detta ställe me lotus/nybron.. de var stort dansgolv så vi röjde runt lite där! här stänger krogen btw kl 3!! Men sen att stan knappt har öppet på söndagarna e en annan femma..fifan! Igår var de bara soft me film o så! skulle me ut men sen blev de inte så..jaja,tar igen de sen en annan helg!;P
Idag har ja haft de lugnt här hemma för mig själv.Cyklade till tågstation o skulle fixa me en sak som inte de kunde hjälpa mig med..vidare till åhlens för inhandling av diverse sminksaker som ja behövde..köpte även en bra ansiktsgrejs som tog bort makeup o rengjorde bra..sa hon i kassan iaf!=P cyklade till friskis o svettis o handla träningskort..ja tog för ett halvår, var väl beredd att de inte skulle vara gympozz priser direkt men inte att de skulle svida såhär mkt, etttusenetthundratjugokr!! fan va naken ja kände mig efter de rånet! för de var de verkligen!! aja, de är en investering de med,ja ska ju bli snygg nu..haha..skämt o sido..de kostar att ligga på topp! har spanat in några pass ja ska gå på i veckan, danspass,aerobic o ska även testa de nya afrorythm grejset..minns inte va de hette men såg skit kul ut!=)
nu blire o göra tonfisksallad!Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0