.........

Jag måste vara född med hjärnan i aska eller nåt.. jag ställde klockan extra tidigt i morse för att kunna ha god tid på mig att fixa de sista me skolgrejset samt hinna fixa till håret.. och vad tror ni händer? joo vi har sovmorgon till halv 11 upplyser Mikaela mig på msn..haha vafaaan???!!!! vi har liksom aldrig sovmorgon och när vi väl har att så sitter ja där som ett jävla yrvaket fån me håret rakt upp och undrar vafan jag är född me hjärnan i aska för?hahaha

anyhow..skulle blogga om viktigare saker egtnligen!!!

Jag och D hade såna diskussioner igår om bla invandrare,nazister,patrioter m.m. sånt gillar jag! skönt att man har en kille man kan prata med och som inte är blåst och o-allmänbildad..har svårt för sånt..=p haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0