Lycka!

Vet ni vad jag inhandlade idag? som ligger i min väska? som jag suktat efter nu? som kosta lite över 300kr? som jag har alla i den serien nu??
jovisst är det DKNY´s nya..¨


ljyyyyvligt luktar den!

Träffade min Ida igår,mucho trevligt som vanligt! idag har jag vart o träffat Emelie..nu e ja hemma på födelsedagsmiddag för morfar har fyllt.. sen ska jag in och träffa Emelie igen och så ska jag träffa Johan!äntiligen!
sen blire luncha me Ida,Linda och Sara imorgon.. sen blire min och Saras dag,massa o snacka igenom,haha;)
Bra helg helt enkelt! ekonomin kunde varit bättre!
vet ni vart jag ska när lön o csnpengarna kommer? som alla fyndar på? som jag allltid velat åka till?
jajamän, Ullared..blir hur mys som helst när man åker me någon man tycker om!;)

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0