Mix och trix..

Hej bloggen!
Mina uppdateringar blir lite glesare men de får ni leva med..;)
Bion var suverän som jag och D var och såg i onsdags.män som hatar kvinnor såg vi..jag tyckte verkligen om den! riktig Moa film..se den ni som inte sett den ännu! träningen har dessvärre varit katastrof!! och så grillade vi igår och ja drack o käka diverse onyttigheter så som chips,sockerdricka,vegieburgare me dressing..hmm inte bra detta! skäms över att presentera träningen denna veckan..skyller lite på etunaresan,skyller lite på att jag inte har haft tid..:P
Måndag= gymma på friskis i etuna
tisdag= pass
onsdag=gymmet
torsdag=pass
fredag= (idag alltså) gymma
ska iväg imorgon tidigt på bodysteppen eller gymmet..får se.. och så missar jag bodycombaten på söndag pga jobbet..sugigt! Men jag ska inte ge upp, jag är om de är möjligt mera peppad nu..Nu vägrar jag bli fet padda som inte går till gymmet..inget sånt! ska iväg till ica maxi och handla hem jordgubbar,melon,keso o sånt gottigt men nyttigt idag också!=)


Har haft en guldvecka sen jag kom hem i tisdags..jag känner mig levande,glad och stolt..tack finaste för att du förgyller mitt liv genom din närvaro..varför jag skriver om detta i bloggen? de viktigaste är väl att man själv vet vad man känner? mitt svar blir detta: blir så himla pirrig och glad av denna människa att de helt enkelt måste nämnas i bloggen! Men nu får jag inte se honom förens nästa vecka..=(

Jag är grymt shoppingsugen också..fast de är jag ju nästan jämt så de var inget nytt..men nu vill jag försöka hitta ngt fint till valborg då vi ska grilla,spela kubb,festa och så kommer D´s tjejkompis hit ifrån Uddevalla o bor hos honom några dagar..mucho trevligt!=)

Nej nu fick ni er en inblick i mitt liv..jobba idag och sen på söndag..ska till gymmet idag..fixa ärende, fika me kära Mik ska också hinnas med innan 17!=)

hoppas helgen går fort..
nu springer mitt suddigum omkring och jävlas..haha..min fetknopp till katt!=)






Galen bilresa..slemelie på burk och jag vet..hahaha..

rolig skylt vi hittade i Nirres trappuppgång..hahahahaha


som sagt..galenheter på vägen!=P

Nu blire frukost och duscha!

//Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0