mmmmm

Jag tänker framförallt på en sak jag måste påpeka.. och bara för att jag råkar gå och vara väldigt kär i en speciell person som får mitt hjärta att slå dubbla slag så vägrar denna människa,alltså jag,Moa ******* att bli tjock igen! kommer inte på fråga.. jag har redan förberett D på att jag vägrar filmkvällar me massa godis o sötsaker..haha..stackarn..men klart man ska äta de ibland, jag är ju för fan inte Anna skipper.. men jag tänker inte inte inte lägga ned mitt projekt(min kropp) nu bara därför attt.. jag ska istället tänka såhär: Nu har jag verkligen ännu en till anledning att gå ner de allra sista kilosarna till sommaren..jag är ute på asos.com och suktar..har hittat massa jag ska köpa inför sommaren men hållhaken är att jag inte får beställa nåt innan jag nått mitt mål så nu börjar de dra ihop sig..vill ju verkligen ha en bikini därifrån..så nu kör vi!! inhandlade tidningen topp hälsa idag också.. jag äääälskar den tidningen,hade en prenumeration på den förut! de är inte som de andra tränings blaskorna där de visar massa krånglig "träna hemma special".. de blandar me recept,självförtoendetips,träningskläder/saker och reportage som är läsvärda! värsta reklamen detta blev då för topp hälsa..men jag funderar på att skicka efter den igen så man får varje nr..man blir ju motiverad om något när man bläddrar i den! så de ska jag göra nu.. efter jag pluggat klart de sista..jävla skit.. aja..
snart är det onsdag!!!!!!!!!!=) =) =)

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0