scars is all i see..

Munter rubrik?! hmm..=P
Anyhow..hade en riktigt bra resa hem o hemma i lilla etuna,kortfattat:.. tjejkväll,skvaller,shopping,fika,lunch utomhus i solen iförd stoora solbrillor,skratt,filmkväll,förfest,många bilresor fram & tillbaka o så lite mys också hanns me!;) jag är nöjd!
däremot är jag inte nöjd me förra veckans träning,men dokumenteras ska den o jag var ju faktiskt inte hemma så är "nöjd" me att ja åtminstånde gick varje dag innan jag for hem!

Måndag=gym
tisdag= bodycombat
onsdag= dansaerobic afrodance
torsdag= vilodag
fredag= vilodag
lördag=vilodag
söndag= vilodag

Seminariet är avklarat!skönt! nu äre bara flyttpanik,tentaångest o fettoproblem denna vecka!;P träna träna träna!=)
Ikea och media markt på torsdag o nu kommer han,inte långt kvar! ska bli en liten blekingekatt den där söta lurvbollen!=p
Tvätta måste jag också..packa ner "mitt hem",dvs studentrummet! åhh längtar tills allt e färdigt!!
Måste berätta om mitt fynd idag då detta är min blogg o jag tjatar om sånt här..alltid roar de nån! ni vet bonuskorten man får på gina som man stämplar varje gång man handlar för över 250kr? när de är 10 stämplar så får man 150kr i rabatt, jag hittade ett sjukt snyggt partylinne som jag o Alle konstaterade "så jävla Moa", 199kr..fan..hmm..drar fram bonuskortet,10 stämplar..alltså gick detta sjukt snygga linne för endast 49kr o ligger nu hemma hos mig,de kallar jag iaf fynd!=)
Hann me en bra o tjejjig fika idag på lennarts,de har ju uteservering så vi satt ute på terassen o drack cafe latte..citerar Alle, så jävla klockren.. "nej inte den med ögon" när hon skulle välja en sak me gul marsipan..hahaha
dessutom när ja endå är igång o snackar om absolut ingenting! har ni läst ända hit så kan ni fortsätta läsa detta.. kanske inte kommer som nån surprise för nån,men vet ni? JAG ÄR PINSAM!!haha. Drar detta snabbt: vinkade o log jätte gulligt mot alle,precis då gick en sjukt snygg kille fram emot mig så han trodde jag gjorde de åt han..haha.. detta låter som ett "problem" man hade när man var liten o feg..men faktum är att jag verkligen skämdes!hahaha.. nej ska sluta fylla min blogg me onödigheter...nån dag... byter endå snart! håll utkik!=)
Nu ska jag sova,har handledning halv 9..usch,tråk!

//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0